Zacząłem swą przygodę z grafiką 3D. Do modelowania używam programy Blender. Ale, w porównaniu do innych ludzi, nie uczę się tego robiąc bałwanka, czy domków z klocków - a od Gwiezdnych Wojen - dokładniej - robiąc mój ulubiony myśliwiec, czyli TIE Interceptor.
|
Pierwszy render, sprawdzanie jak co wygląda, ustawienie światła i kamery. W tym momencie żałuję, że nie robiłem wcześniej renderów |
|
Dodanie szczegółów do kabiny |
W |
więcej szczegółów, dach |
|
tył, silnik typu TIE |
|
szyby, podstawy skrzydeł + ich szczegóły |
|
^^ z tyłu |
|
skrzydła w pełnej okazałości... |
|
... i z tyłu |
|
poprawione skrzydła - tył |
|
poprawione skrzydła - bok |
|
poprawione skrzydła |
|
od frontu |
|
z boku |
|
napęd i tylne światła |
|
wnętrze i widok na przez szybę |
Super. Gratulacje. Uczyłeś się modelować sam czy z jakichś poradników? Jak masz jakieś fajne linki do tutoriali to jak możesz to podaj je.
OdpowiedzUsuńTeż się kiedyś bawiłem Blenderem, ale w natłoku różnych zajęć i zdarzeń porzuciłem rozgryzanie tego na "później". Może kiedyś do tego wrócę;)
Uczyłem się na podstawie tego tutoriala:
OdpowiedzUsuńhttp://polskikursblendera.pl/nawigacja/spis/
Autor mówi bardzo rzeczowo, wszystko wyjaśnia. Po tym, że czasem mówi "...moi studenci..." wnioskuję, że gdzieś wykłada blednera
Dzięki wielkie. Jak będę miał więcej czasu to skorzystam ;)
OdpowiedzUsuń