poniedziałek, 8 kwietnia 2013

3D TIE Interceptor

Zacząłem swą przygodę z grafiką 3D. Do modelowania używam programy Blender. Ale, w porównaniu do innych ludzi, nie uczę się tego robiąc bałwanka, czy domków z klocków - a od Gwiezdnych Wojen - dokładniej - robiąc mój ulubiony myśliwiec, czyli TIE Interceptor.

Pierwszy render, sprawdzanie jak co wygląda, ustawienie światła i kamery. W tym momencie żałuję, że nie robiłem wcześniej renderów


Dodanie szczegółów do kabiny

W
więcej szczegółów, dach


tył, silnik typu TIE

szyby, podstawy skrzydeł + ich szczegóły

^^ z tyłu

skrzydła w pełnej okazałości...

... i z tyłu
poprawione skrzydła - tył

poprawione skrzydła - bok

poprawione skrzydła
  
od frontu

z boku
napęd i tylne światła
wnętrze i widok na przez szybę



3 komentarze:

  1. Super. Gratulacje. Uczyłeś się modelować sam czy z jakichś poradników? Jak masz jakieś fajne linki do tutoriali to jak możesz to podaj je.

    Też się kiedyś bawiłem Blenderem, ale w natłoku różnych zajęć i zdarzeń porzuciłem rozgryzanie tego na "później". Może kiedyś do tego wrócę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uczyłem się na podstawie tego tutoriala:
    http://polskikursblendera.pl/nawigacja/spis/
    Autor mówi bardzo rzeczowo, wszystko wyjaśnia. Po tym, że czasem mówi "...moi studenci..." wnioskuję, że gdzieś wykłada blednera

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki wielkie. Jak będę miał więcej czasu to skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń