środa, 19 marca 2014

Cykl Inkwizytorkski

Bardzo dawno nic nie pisałem, dlatego zabieram się za nadrabianie.

          Cykl Inkwizytorski, pióra J. Piekary, mnie po prostu wciągnął. Jestem świeżo już po najnowszym, 9 tomie "Ja inkwizytor: Głód i Pragnienie", a wciąż chcę więcej.

          O czym to? Takie tam, palenie czarownic na stosach, szukanie heretyków, łapanie demonów.... No i świat jest ciut inny - taka tam, mała różnica - Jezus zszedł z krzyża i wyrżnął swoich prześladowców plus podbił Rzym.
          Głównym bohaterem, jest skromny inkwizytor, Sługa Boży, Młot na Czarownice, człowiek głębokiej wiary Mordimer Madderdin, który, wraz z kompanami (Dwójką Bliźniaków i Kostuchem) łapią, szukają i rozwiązuję (czasem) kryminalne zagadki, aby mieć za co jeść (i pić... i coś tam jeszcze :P)
          Nie chcę za dużo pisać, żeby nie walić spoilerami, po prostu, zachęcam wszystkich do czytania. Piekara ma świetny styl, dobrze się go czyta. Na zachętę wspomnę, że Inkwizytora czyta mi się lepiej, niż Wiedźmina.

Już na koniec napiszę, że cykl ów, jest dla mnie inspiracją do stworzenia czegoś w 3D. (Od ostatniego postu, który był dokładnie o ty, że rozpoczynam swoją przygodę z trzema wymiarami, trochę minęło, a co za tym idzie i umiejętności podrosły). Mały podgląd:
lepsza jakość na moim DeviantArt 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz