piątek, 12 września 2014

Galeria #1

       Nie będę ukrywał, że coś z pisaniem mi nie idzie, dlatego zmieniam nieco charakter bloga. Postaram się napisać czasem jakąś relację, recenzję, jednakże lepiej mi idzie z grafiką 3D. Od ostatniego czasu kiedy pisałem o tym na blogu, minął ponad rok. Bardzo dużo się w tej dziedzinie zmieniło, przede wszystkim taki postęp, że dzięki temu mam z tym pracę ( o tym może jednak kiedy indziej).
      Jak już wspomniałem, zmieniam charakter blogu. Dorzucę to CG Blog, czyli coś w deseń portfolio. Także, na pierwszy rzut, wrzucam kabinę pilota.


Kabina Pilota
kliknij, aby powiększyć
Co tu dużo pisać. Po prostu jest. Chociaż mam z nią większe plany, chcę zrobić cały statek a'la Sokół Milenium, czy Ebon Hawk.
Jak widać, jest to z zeszłego roku, nie pamiętam dobrze, ale chyba jakoś z listopada czy grudnia.
Wymodelowane w Blender
Silnik renderowania: Cycles.
Chyba nic więcej z siebie przy tym nie wyduszę.

Zapraszam do komentowania, likowania blog'a oraz rekomendowania wpisu. Dzięki ;)


A tak jeszcze przy okazji. Dziś mijają 3 lata, od kiedy jestem z Anią ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz